Gå til hoved-indhold

Škoda BørneTour vinder fornem pris

17.11.2023
  • 1 af 1
”Ud af bilerne og op på cyklerne” er det overraskende budskab fra Škoda, der sammen med Danmarks Cykle Union og brandingbureauet Brandhouse har etableret “Škoda BørneTour”.

Škoda BørneTour er cykelglæde i børnehøjde, og formålet med at inspirere og motivere børn til at cykle mere medførte et fornemt resultat ved SPOT:ON Awards, der for nylig blev afholdt i København.

SPOT:ON Awards hylder de bedste sponsorships og brandaktiveringer, og Škoda BørneTour blev belønnet med hele 4 priser, heriblandt årets vinder af den store Grand Prix-pris. Som vinder er Škoda BørneTour kvalificeret til den europæiske finale den 7. marts i London arrangeret af European Sponsorship Association, ESA.

Juryens begrundelse var blandt andet: ”Škoda BørneTour er den indlysende vinder af dette års SPOT:ON Activation Grand Prix Award. Denne kampagne er en strålende manifestation af kreativitet, strategisk partnerskab og samfundsmæssig påvirkning, der fortjener at blive fejret og anerkendt for sin ekstraordinære præstation. Casen har demonstreret enestående resultater og samfundsmæssig indflydelse. Med over 12.000 engagerede deltagere har kampagnen skabt en betydelig bevægelse mod øget cykelbrug i hverdagen. PR-dækningen alene vidner om kampagnens stærke medieeffekt og påvirkningskraft.”

Hos Danmarks Cykle Union er vi meget stolte over den fornemme hæder, og vi glæder os over et fantastisk samarbejde med Škoda og Brandhouse – et samarbejde, der fortsætter ufortrødent med at udbrede cykling for endnu flere børn – så glæd jer - vi kommer stærkt tilbage i 2024 med Škoda BørneTour.
Du kan se juryens motivation og ikke mindst den flotte Škoda BørneTour film på DETTE LINK

Tilbage